ZEBRA SKAL

Detta skal ska jag ha!! Elr i alla fall ett zebra , japp!
Nu sitter jag och pluggar efter en jobbig dag men ändå skön för hade hål i tre timmar typ! Igår efter skolan var jag med Linda och vi gjorde våfflor och tittade på Jersey shore. Snart kommer mami med kebab till mig och senare blire att springa i krusens backe om jag inte bestämmer mig för att plugga, har svenska prov på torsdag och där känner jag mig inte säker alls, so uppsats inlämning som ska in på torsdag och jag har inte ens kommit till hälften plus muntligt prov, spanska glosor, 2 matteläxor ska oxå göras och så ska jag kunna berätta en text i engelskan till den här veckan, helt sjuukt mycket ;O idag fick jag reda på matteprovet, fick 13/28 och fick betyget D, ganska nöjd.. Men nu får det fan vara nog om det , hehe puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0